Supportplatform
Met dit platform:
-
Wordt je vraag aan de juiste persoon binnen het team toegewezen
-
Wordt alle communicatie rond een support vraag gecentraliseerd
-
En kan je op elk moment de status van je supportvraag bekijken
Hoe gaat het precies in zijn werk?
Heb je een actieve professionele gebruikerslicentie dan kan je myFaro Support contacteren via het e-mailadres support@myfaro.zohodesk.eu.
Je kan ons ook een e-mail sturen via de 'Support' knop die je vindt rechtsboven in je gebruikersprofiel. Bevind je je in een bepaald dossier, dan wordt in de e-mail automatisch de naam van het relevante dossier opgenomen.
Via deze weg kan je op een zeer efficiënte wijze problemen melden, nieuwe fondsen aanvragen, suggesties aanbrengen of vragen stellen rond het gebruik van myFaro. We reageren altijd binnen de 24 uur tijdens de werkdagen.
Alle aanvragen gebeuren dus via e-mail en bevatten best een duidelijke en gedetailleerde beschrijving van het probleem, de reeds genomen acties, met screenshots, rapporten en eventuele verwijzing naar het onderliggend object (dossiernaam, naam partij, nummer polis, ...). Hoe duidelijker de vraagstelling hoe sneller we je kunnen helpen. Indien nodig contacteren we je om bijkomende inlichtingen te vragen.
Fondsaanvragen, melden van problemen en het aanbrengen van suggesties maken deel uit van de dienstverlening die is inbegrepen in de jaarlijkse licentie. Dat type van vragen zijn en blijven dus gratis. Ze stellen ons ook in staat om aanpassingen te doen welke ten goede komen aan de volledige myFaro-community.
Meer en meer worden we ook met andere types van vragen geconfronteerd, met name kantoren die willen weten hoe bepaalde mogelijkheden van myFaro kunnen ingezet worden in hun activiteit:
-
Hoe doe ik dit juist?
-
Wat betekent dit cijfer concreet?
-
Hoe wordt dit exact berekend?
-
Waarom zie ik in dit specifieke geval dit?
-
Zijn er geen andere mogelijkheden?
-
Doe ik het wel juist?
-
...
Kortom, vragen die de effectiviteit van myFaro in uw activiteit verhogen; vragen hoe myFaro jouw business kan boosten.
Uiteraard helpen we jullie hier ook graag mee. Sommige van deze vragen komen reeds aan bod in onze opleidingen of nemen we mee tijdens onze sessies voor klanten waarop jullie regelmatig uitgenodigd worden. We willen echter sneller en directer kunnen inspelen op deze specifieke behoefte met een 1-op-1 begeleiding op dat moment.
We kennen al het 'Begeleidingsbudget', dat dient om de opstart te begeleiden zodat de zaken die in de opleiding worden behandeld ook effectief in de praktijk worden uitgevoerd. We zien dat kantoren zo sneller de voordelen van myFaro ervaren. Eens de 5 uur zijn opgebruikt kan een kantoor bijkomende uren begeleiding aanschaffen, dit om bv. een volgende fase in de implementatie van myFaro te ondersteunen of om -wanneer nodig- je met raad en daad bij te staan.
Ditzelfde ‘Begeleidingsbudget’ wordt ook ingezet bij de persoonlijke opvolging en begeleiding bij diverse vragen via het support-ticket-systeem.
We bekijken de vraag en reageren via e-mail met een eerste aanzet tot oplossing; dit kan een link zijn naar de relevante helppagina of een opgenomen webinar, of het kan een beschrijving van een mogelijke oplossing zijn. Indien we meer informatie nodig hebben zal dit worden aangegeven.
Indien je verdere uitleg, verduidelijking of een persoonlijke sessie wenst waar we samen via de telefoon of een webinar verder ingaan op de vraag, zal dit per schijf van 10 minuten van je begeleidingsbudget worden afgetrokken.
Indien blijkt dat er toch een onderliggend probleem is in myFaro zal uiteraard geen tijd worden aangerekend.
Je begeleidingsbudget kan je aanvullen door een bestelling te plaatsen voor een aantal 'Bijkomende uren begeleiding'. De kostprijs per uur bedraagt 100 Euro, excl. BTW.
Opvolging en eigen dashboard van de tickets van je kantoor
Per kantoor kan je je ook registreren op onze nieuwe supportsite https://desk.zoho.eu/portal/myfaro waar je een overzicht krijgt van al je vragen, hun status en historiek, en waar je ook nieuwe vragen/tickets kan openen. Indien je een login wenst voor je kantoor gelieve een aanvraag in te dienen via support@myfaro.zohodesk.eu.