Mijn logboek
Klant en adviseur kunnen nieuwe documenten opladen, nieuwe inkomsten definiëren, loonfiches aanpassen en zo veel meer. ‘Mijn logboek’ toont op een overzichtelijke manier wie wat veranderd heeft en wanneer dat gebeurd is.
Filter je logboek
Zie je door de bomen het bos niet meer? Klik dan een kolomtitel aan om de gegevens in alfabetische of numerieke volgorde te rangschikken, of stel zoekcriteria in om de aanpassingen te filteren. Zo kun je recente of oude aanpassingen opvragen, al dan niet binnen een specifiek dossier.
Audit informatie voor een dossier
Logboekinformatie voor specifieke gegevens vind je op de pagina van de gegevens zelf, onder Auditinfo. In het Audit tegeltje van een dossier of een bezitting/schuld/inkomst/uitgave kan je nu direct de historiek opvragen via de Toon details knop.
Bij verzekeringen is nu ook duidelijk of de laatste wijziging gebeurde via het opladen van een databestand:
Let wel, de Toon details per bezitting toont enkel de acties vanaf 26/10/2020. Voor een totaalbeeld kan je ofwel de details van het Dossier gebruiken en filteren op Objectklasse of Mijn Logboek gebruiken en filteren op Dossier en Objectklasse.
Audit informatie in je dashboard
Het Dashboard geeft dan weer een beknopte versie van het logboek, waarin meteen duidelijk wordt wie recent aanpassingen heeft uitgevoerd. Door op het tegeltje te klikken kom je in Mijn Logboek terecht.