Klanten toegang verlenen tot hun dossier
Het principe van de klantenlogin
Het is belangrijk om na activering de hoofdpartijen in het dossier zich zo snel mogelijk te laten registreren als gebruiker. Door het akkoord gaan met de gebruiksvoorwaarden door de klant ben je dan ook volledig GDPR-compliant.
Als gebruiker kunnen ze dan hun dossier raadplegen en compliancedossiers aftekenen.
Dit doe je door op de rode link ‘Stuur registratie-e-mail naar klant’ te drukken. Deze optie is beschikbaar zolang er een hoofdpartij is zonder gebruikers login.

Je krijgt een pop-up met volgende informatie. Indien je een e-mailadres hebt ingebracht bij de partij(en) komen die reeds mee. Je hebt twee opties om een registratie-e-mail te sturen naar de klant: via een e-mail die je zelf opstelt of door myFaro.

Eenmaal geregistreerd verschijnt de klant in de lijst van klanten en zie je de klant ook verschijnen in het dossier overzicht.

Bij de partij zelf kan je aanduiden welke login die partij gebruikt.

Indien een partij niet langer toegang wenst dan kan je via het icoontje de link met de gebruiker verwijderen. De gebruiker bestaat dan nog steeds maar is niet langer gelinkt aan het dossier. Je kan die opnieuw linken via de selectie knop 'Koppel een bestaande klant aan dit dossier'. Zie ook gebruikers beheren voor mee info.