Kantoorbeheer

In dit gedeelte beheert de administrator de administratie voor een kantoor. De voornaamste delen zijn het beheer van contracten en gebruikers, het initialiseren van marketing en compliance instellingen en het beheer en opladen van bestanden.

Algemeen

In deze sectie vind je de meeste informatie die je nodig hebt om op de juiste manier te communiceren met je klanten.

A screenshot of a cell phone

Description automatically generated

Bij het opstarten zal je volgende pop-up tevoorschijn zien komen met de voornaamste zaken die nog niet zijn vervolledigd aangeduid met een rood kruisje. Via de pen rechts kan je direct naar het relevant scherm om de info aan te passen. Indien een item is vervolledigd wordt het rood kruisje vervangen door een groen vinkje.

A screenshot of a social media post

Description automatically generated

Indien je dit scherm niet meer wil zien kan je via de knop 'Zet checklist pop-up uit' onderaan. Je kan die toch nog oproepen via het driehoekje in deze sectie.

/var/folders/sq/y_w5wz0n0jq6k40q0_5y2nn00000gn/T/com.microsoft.Word/Content.MSO/A07CA304.tmp

Contact Info

In deze sectie kan je de contactgegevens die gebruikt worden in de facturatie aanpassen. Deze gegevens komen ook voor op onze partnerpagina.

Marketing

In deze sectie kan je de marketinginformatie beheren die gebruikt wordt in de communicatie naar de klant en ook op de myFaro partner pagina.